A. KARPUZ, "REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ," In İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR , Konya: LİTERATÜRK Academia, 2019, pp.323-345.
KARPUZ, A. REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. 2019. In İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR , LİTERATÜRK Academia, Konya, 323-345.
KARPUZ, A., (2019). REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR (pp.323-345), Konya: LİTERATÜRK Academia.
KARPUZ, ALİ. "REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ." In İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR , 323-345. Konya: LİTERATÜRK Academia, 2019
KARPUZ, ALİ. "REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ." İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR , LİTERATÜRK Academia, 2019, pp.323-345.
KARPUZ, A. (2019) "REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ", İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR . Konya: LİTERATÜRK Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ KARPUZ}, chaptertitle={REKLAMDA SEMBOLİK FAYDANIN FAYDACI VE DEONTOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ}, booktitle={ İLETİŞİM ETİĞİ KAVRAMLAR OLGULAR VE TARTIŞMALAR}, publisher={LİTERATÜRK Academia}, city={Konya},year={2019} }