T. TORUN, "Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü , Klaipeda: SRA Academic Publishing, 2023, pp.19-36.
TORUN, T. Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. 2023. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü , SRA Academic Publishing, Klaipeda, 19-36.
TORUN, T., (2023). Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü (pp.19-36), Klaipeda: SRA Academic Publishing.
TORUN, TOLGA. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü , 19-36. Klaipeda: SRA Academic Publishing, 2023
TORUN, TOLGA. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü , SRA Academic Publishing, 2023, pp.19-36.
TORUN, T. (2023) "Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi", Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü . Klaipeda: SRA Academic Publishing.
@bookchapter{bookchapter, author ={TOLGA TORUN}, chaptertitle={Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanımının Marka Otantikliği Üzerinden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerin Değişen Yüzü}, publisher={SRA Academic Publishing}, city={Klaipeda},year={2023} }