Atıf Formatları
Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Karacaoğlu And D. Cankül, "Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği," Journal of humanities and tourism research (Online) , vol.12, no.2, pp.347-363, 2022

Karacaoğlu, S. And Cankül, D. 2022. Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği. Journal of humanities and tourism research (Online) , vol.12, no.2 , 347-363.

Karacaoğlu, S., & Cankül, D., (2022). Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği. Journal of humanities and tourism research (Online) , vol.12, no.2, 347-363.

Karacaoğlu, SILA, And Duran Cankül. "Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği," Journal of humanities and tourism research (Online) , vol.12, no.2, 347-363, 2022

Karacaoğlu, SILA And Cankül, Duran. "Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği." Journal of humanities and tourism research (Online) , vol.12, no.2, pp.347-363, 2022

Karacaoğlu, S. And Cankül, D. (2022) . "Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği." Journal of humanities and tourism research (Online) , vol.12, no.2, pp.347-363.

@article{article, author={SILA KARACAOĞLU And author={Duran Cankül}, title={Turizm Fakültesinde Eğitim Alan Öğrencilerin Çevresel Tutumlarının ''Yeni Çevresel Paradigma'' Bağlamında Değerlendirilmesi: Eskişehir Örneği}, journal={Journal of humanities and tourism research (Online)}, year=2022, pages={347-363} }