Atıf Formatları
Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Z. ERDOĞAN Et Al. , "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.1, Turkey, 2015

ERDOĞAN, B. Z. Et Al. 2015. Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).

ERDOĞAN, B. Z., TORUN, T., & GÖNÜLLÜOĞLU, S., (2015). Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey

ERDOĞAN, BAYRAM, TOLGA TORUN, And SEVGİ GÖNÜLLÜOĞLU. "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2015

ERDOĞAN, BAYRAM Z. Et Al. "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2015

ERDOĞAN, B. Z. TORUN, T. And GÖNÜLLÜOĞLU, S. (2015) . "Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN Et Al. }, title={Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}