Atıf Formatları
Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. YAMAÇ Et Al. , "Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.55, pp.400-416, 2017

YAMAÇ, Z. Et Al. 2017. Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.55 , 400-416.

YAMAÇ, Z., ULAMA, Ş., & ZENGİN, B., (2017). Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.55, 400-416.

YAMAÇ, ZEYNEP, ŞEVKİ ULAMA, And BURHANETTİN ZENGİN. "Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.55, 400-416, 2017

YAMAÇ, ZEYNEP Y. Et Al. "Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.55, pp.400-416, 2017

YAMAÇ, Z. ULAMA, Ş. And ZENGİN, B. (2017) . "Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.55, pp.400-416.

@article{article, author={ZEYNEP YAMAÇ ERDOĞAN Et Al. }, title={Seyahat Acentalarındaki Reklam Faaliyetlerinin Yöneticilerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={400-416} }