A. ARICI And M. TOKAY ARGAN, "Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı," International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , BODRUM, 2016
ARICI, A. And TOKAY ARGAN, M. 2016. Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı. International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (BODRUM) .
ARICI, A., & TOKAY ARGAN, M., (2016). Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı . International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM
ARICI, ALİ, And MEHPARE TOKAY ARGAN. "Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı," International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, 2016
ARICI, ALİ And TOKAY ARGAN, MEHPARE T. . "Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı." International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , BODRUM, 2016
ARICI, A. And TOKAY ARGAN, M. (2016) . "Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı." International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , BODRUM.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI And author={MEHPARE TOKAY ARGAN}, title={Perakende Zincirlerinin Markalama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma 4r Yaklaşımı Temelinde Tüketicideki Süpermarket Marka Algısı}, congress name={International Conference on Research in Education and Science (ICRES)}, city={BODRUM}, country={}, year={2016}}