M. HABERLİ, "Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış," Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) , vol.5, no.2, pp.383-404, 2022
HABERLİ, M. 2022. Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış. Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) , vol.5, no.2 , 383-404.
HABERLİ, M., (2022). Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış. Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) , vol.5, no.2, 383-404.
HABERLİ, MEHMET. "Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış," Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) , vol.5, no.2, 383-404, 2022
HABERLİ, MEHMET. "Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış." Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) , vol.5, no.2, pp.383-404, 2022
HABERLİ, M. (2022) . "Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış." Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) , vol.5, no.2, pp.383-404.
@article{article, author={MEHMET HABERLİ}, title={Gutenberg’den Zuckerberg’e Medya ve Din: Panoramik Bir Bakış}, journal={Medya ve Din Araştırmaları Dergisi (Online) }, year=2022, pages={383-404} }