T. TORUN, "Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi," pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi , vol.6, no.2, pp.187-216, 2020
TORUN, T. 2020. Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi. pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi , vol.6, no.2 , 187-216.
TORUN, T., (2020). Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi. pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi , vol.6, no.2, 187-216.
TORUN, TOLGA. "Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi," pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi , vol.6, no.2, 187-216, 2020
TORUN, TOLGA. "Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi." pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi , vol.6, no.2, pp.187-216, 2020
TORUN, T. (2020) . "Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi." pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi , vol.6, no.2, pp.187-216.
@article{article, author={TOLGA TORUN}, title={Lisans Öğrencilerin Pazarlama ve Pazarlama Derslerine Yönelik Algılarının Metaforik Olarak İncelenmesi}, journal={pazarlama teorisi ve uygulamaları dergisi}, year=2020, pages={187-216} }