Atıf Formatları
Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. APAYDIN DEMİRCİ Et Al. , "Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği)," II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , 2017

APAYDIN DEMİRCİ, Z. Et Al. 2017. Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği). II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS .

APAYDIN DEMİRCİ, Z., İKİZ, S., & YILMAZ, A., (2017). Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği) . II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS

APAYDIN DEMİRCİ, ZEYNEP, SELİN İKİZ, And ATİKE YILMAZ. "Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği)," II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 2017

APAYDIN DEMİRCİ, ZEYNEP A. Et Al. "Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği)." II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , 2017

APAYDIN DEMİRCİ, Z. İKİZ, S. And YILMAZ, A. (2017) . "Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği)." II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS .

@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP APAYDIN DEMİRCİ Et Al. }, title={Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Örneği)}, congress name={II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS}, city={}, country={}, year={2017}}