E. N. Çakar And A. Akbıyık, "Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.9, no.33, pp.147-158, 2018
Çakar, E. N. And Akbıyık, A. 2018. Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.9, no.33 , 147-158.
Çakar, E. N., & Akbıyık, A., (2018). Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.9, no.33, 147-158.
Çakar, ECENUR, And Adem Akbıyık. "Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.9, no.33, 147-158, 2018
Çakar, ECENUR And Akbıyık, Adem. "Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.9, no.33, pp.147-158, 2018
Çakar, E. N. And Akbıyık, A. (2018) . "Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.9, no.33, pp.147-158.
@article{article, author={ECENUR DEMİR And author={Adem Akbıyık}, title={Hızlı Tüketim Mallarına Yönelik Tüketici Yorumlarında Odak Sorunu: Ürün Mü, Satış Hizmeti Mi Değerlendiriliyor?}, journal={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, year=2018, pages={147-158} }