Atıf Formatları
11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. UYSAL And A. Çelik, "11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması," Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.526-544, 2018

UYSAL, F. And Çelik, A. 2018. 11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması. Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3 , 526-544.

UYSAL, F., & Çelik, A., (2018). 11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması. Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 526-544.

UYSAL, FİGEN, And Abdullah Çelik. "11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması," Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, 526-544, 2018

UYSAL, FİGEN And Çelik, Abdullah. "11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması." Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.526-544, 2018

UYSAL, F. And Çelik, A. (2018) . "11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması." Trakya Eğitim Dergisi , vol.8, no.3, pp.526-544.

@article{article, author={FİGEN UYSAL And author={Abdullah Çelik}, title={11. Sınıf Öğrencilerinin Elips, Parabol ve Hiperbol Kavramlarını Oluşturma Sürecinin Araştırılması}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={526-544} }