B. BORA SEMİZ Et Al. , "Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.11, no.3, pp.1130-1151, 2023
BORA SEMİZ, B. Et Al. 2023. Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.11, no.3 , 1130-1151.
BORA SEMİZ, B., SEMİZ, T., & GÜNEŞ, K., (2023). Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.11, no.3, 1130-1151.
BORA SEMİZ, BUKET, TARIK SEMİZ, And KAMİL GÜNEŞ. "Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.11, no.3, 1130-1151, 2023
BORA SEMİZ, BUKET B. Et Al. "Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.11, no.3, pp.1130-1151, 2023
BORA SEMİZ, B. SEMİZ, T. And GÜNEŞ, K. (2023) . "Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.11, no.3, pp.1130-1151.
@article{article, author={BUKET BORA SEMİZ Et Al. }, title={Sağlık kurumlarında algılanan hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin ölçülmesine yönelik bir araştırma}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2023, pages={1130-1151} }