A. ARICI, "Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan," In REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI , Ankara: Nobel, 2022, pp.201-234.
ARICI, A. Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan. 2022. In REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI , Nobel, Ankara, 201-234.
ARICI, A., (2022). Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan. REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI (pp.201-234), Ankara: Nobel.
ARICI, ALİ. "Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan." In REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI , 201-234. Ankara: Nobel, 2022
ARICI, ALİ. "Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan." REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI , Nobel, 2022, pp.201-234.
ARICI, A. (2022) "Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan", REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ ARICI}, chaptertitle={Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Dijital Ortamda İtibar Yönetimi: #Yemeksepeti #Ramazan}, booktitle={ REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2022} }