A. ARICI And Ö. KILINÇ, "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.535-555, 2018
ARICI, A. And KILINÇ, Ö. 2018. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4 , 535-555.
ARICI, A., & KILINÇ, Ö., (2018). İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, 535-555.
ARICI, ALİ, And ÖZGÜR KILINÇ. "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, 535-555, 2018
ARICI, ALİ And KILINÇ, ÖZGÜR. "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.535-555, 2018
ARICI, A. And KILINÇ, Ö. (2018) . "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.535-555.
@article{article, author={ALİ ARICI And author={ÖZGÜR KILINÇ}, title={İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2018, pages={535-555} }