M. ARGAN And M. TOKAY ARGAN, "Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , vol.6, no.11, pp.231-250, 2006
ARGAN, M. And TOKAY ARGAN, M. 2006. Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , vol.6, no.11 , 231-250.
ARGAN, M., & TOKAY ARGAN, M., (2006). Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , vol.6, no.11, 231-250.
ARGAN, METİN, And MEHPARE TOKAY ARGAN. "Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , vol.6, no.11, 231-250, 2006
ARGAN, METİN And TOKAY ARGAN, MEHPARE T. . "Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , vol.6, no.11, pp.231-250, 2006
ARGAN, M. And TOKAY ARGAN, M. (2006) . "Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , vol.6, no.11, pp.231-250.
@article{article, author={METİN ARGAN And author={MEHPARE TOKAY ARGAN}, title={Viral Pazarlama veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam Kuramsal Bir Çerçeve}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,}, year=2006, pages={231-250} }