A. ARICI, "YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.15, 2015
ARICI, A. 2015. YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.15 .
ARICI, A., (2015). YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.15.
ARICI, ALİ. "YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.15, 2015
ARICI, ALİ. "YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.15, 2015
ARICI, A. (2015) . "YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.15.
@article{article, author={ALİ ARICI}, title={YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2015}