Atıf Formatları
İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Yamaç Erdoğan, "Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları," In İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm , Ankara: Detay Yayıncılık, 2021, pp.173-180.

Yamaç Erdoğan, Z. Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları. 2021. In İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm , Detay Yayıncılık, Ankara, 173-180.

Yamaç Erdoğan, Z., (2021). Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları. İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm (pp.173-180), Ankara: Detay Yayıncılık.

Yamaç Erdoğan, ZEYNEP. "Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları." In İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm , 173-180. Ankara: Detay Yayıncılık, 2021

Yamaç Erdoğan, ZEYNEP Y. . "Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları." İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm , Detay Yayıncılık, 2021, pp.173-180.

Yamaç Erdoğan, Z. (2021) "Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları", İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm . Ankara: Detay Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP YAMAÇ ERDOĞAN}, chaptertitle={Türk Turizm Endüstrisindeki Öncü Seyahat Acentalarının Örgüt Kültürü ve Sosyal Medya Kullanımları}, booktitle={ İşletmecilik, Pazarlama ve Kültür Perspektifinden Turizm}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2021} }