Atıf Formatları
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Yamaç Erdoğan, "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci," In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Çanakkale: Paradigma Akademi, 2022, pp.67-102.

Yamaç Erdoğan, Z. Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci. 2022. In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Paradigma Akademi, Çanakkale, 67-102.

Yamaç Erdoğan, Z., (2022). Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama (pp.67-102), Çanakkale: Paradigma Akademi.

Yamaç Erdoğan, ZEYNEP. "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci." In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , 67-102. Çanakkale: Paradigma Akademi, 2022

Yamaç Erdoğan, ZEYNEP Y. . "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci." Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Paradigma Akademi, 2022, pp.67-102.

Yamaç Erdoğan, Z. (2022) "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci", Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama . Çanakkale: Paradigma Akademi.

@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP YAMAÇ ERDOĞAN}, chaptertitle={Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Tüketici Davranışı ve Karar Verme Süreci}, booktitle={ Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama}, publisher={Paradigma Akademi}, city={Çanakkale},year={2022} }