M. A. PAYLAN, "Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama," In İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler , Strategic Researches Academy, 2018, pp.283-296.
PAYLAN, M. A. Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama. 2018. In İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler , Strategic Researches Academy, 283-296.
PAYLAN, M. A., (2018). Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama. İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler (pp.283-296), Strategic Researches Academy.
PAYLAN, MEHMET. "Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama." In İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler , 283-296. Strategic Researches Academy, 2018
PAYLAN, MEHMET A. . "Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama." İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler , Strategic Researches Academy, 2018, pp.283-296.
PAYLAN, M. A. (2018) "Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama", İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler . Strategic Researches Academy.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET ALİ PAYLAN}, chaptertitle={Dindarlık ve Tüketici Etnosentrizmi: CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama}, booktitle={ İşletme Bilimi Kapsamında Sektörel Araştırmalar İş Dünyasına ve Akademiye Yönelik Değerlendirmeler}, publisher={Strategic Researches Academy}, city={},year={2018} }