M. ARGAN And M. TOKAY ARGAN, "TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.277-302, 2019
ARGAN, M. And TOKAY ARGAN, M. 2019. TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2 , 277-302.
ARGAN, M., & TOKAY ARGAN, M., (2019). TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, 277-302.
ARGAN, METİN, And MEHPARE TOKAY ARGAN. "TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, 277-302, 2019
ARGAN, METİN And TOKAY ARGAN, MEHPARE T. . "TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.277-302, 2019
ARGAN, M. And TOKAY ARGAN, M. (2019) . "TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.277-302.
@article{article, author={METİN ARGAN And author={MEHPARE TOKAY ARGAN}, title={TOWARD A NEW UNDERSTANDING OF FOMO:‘FOMSUMERISM’}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2019, pages={277-302} }