Atıf Formatları
KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARICI, "Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi," In KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM , Literaturk, 2021, pp.195-217.

ARICI, A. Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi. 2021. In KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM , Literaturk, 195-217.

ARICI, A., (2021). Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi. KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM (pp.195-217), Literaturk.

ARICI, ALİ. "Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi." In KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM , 195-217. Literaturk, 2021

ARICI, ALİ. "Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi." KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM , Literaturk, 2021, pp.195-217.

ARICI, A. (2021) "Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi", KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM . Literaturk.

@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ ARICI}, chaptertitle={Sözsüz İletişim Kültürü ve Halkla İlişkiler Açısından Önemi}, booktitle={ KÜLTÜR ODAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM}, publisher={Literaturk}, city={},year={2021} }