Atıf Formatları
Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. T. DURSUN Et Al. , "Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri," International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , Uşak, Turkey, pp.123, 2017

DURSUN, M. T. Et Al. 2017. Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri. International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , (Uşak, Turkey), 123.

DURSUN, M. T., AYDIN, S., & Dursun, E., (2017). Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri . International Applied Social Sciences Congress (IASOS) (pp.123). Uşak, Turkey

DURSUN, MEHMET, SERHAT AYDIN, And Elif Dursun. "Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri," International Applied Social Sciences Congress (IASOS), Uşak, Turkey, 2017

DURSUN, MEHMET T. Et Al. "Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri." International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , Uşak, Turkey, pp.123, 2017

DURSUN, M. T. AYDIN, S. And Dursun, E. (2017) . "Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri." International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , Uşak, Turkey, p.123.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET TAHİR DURSUN Et Al. }, title={Havayolu İşletmelerinde Online Reklamlar ve Tüketici Tercihleri}, congress name={International Applied Social Sciences Congress (IASOS)}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2017}, pages={123} }