Y. GENÇER, "Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği," The Journal of Academic Social Science , vol.3, no.21, pp.539-553, 2015
GENÇER, Y. 2015. Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği. The Journal of Academic Social Science , vol.3, no.21 , 539-553.
GENÇER, Y., (2015). Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği. The Journal of Academic Social Science , vol.3, no.21, 539-553.
GENÇER, YELİZ. "Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği," The Journal of Academic Social Science , vol.3, no.21, 539-553, 2015
GENÇER, YELİZ. "Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği." The Journal of Academic Social Science , vol.3, no.21, pp.539-553, 2015
GENÇER, Y. (2015) . "Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği." The Journal of Academic Social Science , vol.3, no.21, pp.539-553.
@article{article, author={YELİZ GENÇER}, title={Marka Şehirlerin Ülke Pazarlamasında Kullanımı: İstanbul-Milano Örneği}, journal={The Journal of Academic Social Science}, year=2015, pages={539-553} }