A. ARICI And M. TOKAY ARGAN, "PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI," ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science , Muğla, Turkey, 2016
ARICI, A. And TOKAY ARGAN, M. 2016. PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI. ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science , (Muğla, Turkey).
ARICI, A., & TOKAY ARGAN, M., (2016). PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI . ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science, Muğla, Turkey
ARICI, ALİ, And MEHPARE TOKAY ARGAN. "PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI," ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science, Muğla, Turkey, 2016
ARICI, ALİ And TOKAY ARGAN, MEHPARE T. . "PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI." ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science , Muğla, Turkey, 2016
ARICI, A. And TOKAY ARGAN, M. (2016) . "PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI." ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science , Muğla, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI And author={MEHPARE TOKAY ARGAN}, title={PERAKENDE ZİNCİRLERİNİN MARKALAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: “4R YAKLAŞIMI” TEMELİNDE TÜKETİCİDEKİ SÜPERMARKET “MARKA” ALGISI}, congress name={ICRES 2016: International Conference on Research in Education & Science}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}}