G. KARAHAN And V. DUYAN, "Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması," Ankara University Graduate School of Social Sciences , vol.11, pp.84-92, 2020
KARAHAN, G. And DUYAN, V. 2020. Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması. Ankara University Graduate School of Social Sciences , vol.11 , 84-92.
KARAHAN, G., & DUYAN, V., (2020). Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması. Ankara University Graduate School of Social Sciences , vol.11, 84-92.
KARAHAN, GÜL, And VELİ DUYAN. "Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması," Ankara University Graduate School of Social Sciences , vol.11, 84-92, 2020
KARAHAN, GÜL K. And DUYAN, VELİ. "Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması." Ankara University Graduate School of Social Sciences , vol.11, pp.84-92, 2020
KARAHAN, G. And DUYAN, V. (2020) . "Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması." Ankara University Graduate School of Social Sciences , vol.11, pp.84-92.
@article{article, author={GÜL KARAHAN ÇOBAN And author={VELİ DUYAN}, title={Türk İşaret Dili (TİD) Atölye Çalışmasının, Sağır İnsanlarla İletişime Yönelik Tutumlara Etkisi: Sosyal Hizmet Öğrenci Grubu Araştırması}, journal={Ankara University Graduate School of Social Sciences}, year=2020, pages={84-92} }