Atıf Formatları
SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. TORUN, "SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education , 2020

TORUN, T. 2020. SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education .

TORUN, T., (2020). SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ . 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education

TORUN, TOLGA. "SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, 2020

TORUN, TOLGA. "SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education , 2020

TORUN, T. (2020) . "SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." 12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education .

@conferencepaper{conferencepaper, author={TOLGA TORUN}, title={SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN KULLANIMININ MARKA OTANTİKLİĞİ ÜZERİNDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ}, congress name={12th International Conference of StrategicResearch in Social Science and Education}, city={}, country={}, year={2020}}