Atıf Formatları
Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DOĞAN And G. MECEK, "Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.180-194, 2015

DOĞAN, M. And MECEK, G. 2015. Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2 , 180-194.

DOĞAN, M., & MECEK, G., (2015). Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 180-194.

DOĞAN, MESUT, And GÜLSEVİL MECEK. "Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 180-194, 2015

DOĞAN, MESUT And MECEK, GÜLSEVİL. "Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.180-194, 2015

DOĞAN, M. And MECEK, G. (2015) . "Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.180-194.

@article{article, author={MESUT DOĞAN And author={GÜLSEVİL MECEK}, title={Pazarlama Harcamalarının Firma Değeri Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={180-194} }