Atıf Formatları
ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARICI, "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.154-178, 2022

ARICI, A. 2022. ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2 , 154-178.

ARICI, A., (2022). ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 154-178.

ARICI, ALİ. "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 154-178, 2022

ARICI, ALİ. "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.154-178, 2022

ARICI, A. (2022) . "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.154-178.

@article{article, author={ALİ ARICI}, title={ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2022, pages={154-178} }