A. ARICI, "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.154-178, 2022
ARICI, A. 2022. ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2 , 154-178.
ARICI, A., (2022). ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 154-178.
ARICI, ALİ. "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 154-178, 2022
ARICI, ALİ. "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.154-178, 2022
ARICI, A. (2022) . "ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.154-178.
@article{article, author={ALİ ARICI}, title={ETİK TARTIŞMALAR EŞLİĞİNDE MARKA GAZETECİLİĞİ KAVRAMI VE HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2022, pages={154-178} }