A. KARPUZ And K. N. TÜZEL URALTAŞ, "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi," In MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ , Konya: Palet Yayınları, 2024, pp.241-263.
KARPUZ, A. And TÜZEL URALTAŞ, K. N. Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi. 2024. In MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ , Palet Yayınları, Konya, 241-263.
KARPUZ, A., & TÜZEL URALTAŞ, K. N., (2024). Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi. MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ (pp.241-263), Konya: Palet Yayınları.
KARPUZ, ALİ, And KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ. "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi." In MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ , 241-263. Konya: Palet Yayınları, 2024
KARPUZ, ALİ And TÜZEL URALTAŞ, KIVANÇ N. . "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi." MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ , Palet Yayınları, 2024, pp.241-263.
KARPUZ, A. And TÜZEL URALTAŞ, K. N. (2024) "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi", MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ . Konya: Palet Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ KARPUZ And author ={KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ}, chaptertitle={Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Marka İletişimi İlişkisi}, booktitle={ MARKA İLETİŞİMİ TÜM BOYUTLARIYLA MARKA VE TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ}, publisher={Palet Yayınları}, city={Konya},year={2024} }