Atıf Formatları
Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARICI Et Al. , "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme," Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı , Ankara, Turkey, 2018

ARICI, A. Et Al. 2018. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme. Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı , (Ankara, Turkey).

ARICI, A., BAYÇU, S., & KILINÇ, Ö., (2018). Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme . Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Ankara, Turkey

ARICI, ALİ, SEVİL BAYÇU, And ÖZGÜR KILINÇ. "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme," Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Ankara, Turkey, 2018

ARICI, ALİ Et Al. "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme." Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı , Ankara, Turkey, 2018

ARICI, A. BAYÇU, S. And KILINÇ, Ö. (2018) . "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme." Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI Et Al. }, title={Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme}, congress name={Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}}