H. T. UYSAL And S. AYDEMİR, "Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi," The Journal of Social Science , vol.5, no.10, pp.392-408, 2021
UYSAL, H. T. And AYDEMİR, S. 2021. Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi. The Journal of Social Science , vol.5, no.10 , 392-408.
UYSAL, H. T., & AYDEMİR, S., (2021). Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi. The Journal of Social Science , vol.5, no.10, 392-408.
UYSAL, HASAN, And SİBEL AYDEMİR. "Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi," The Journal of Social Science , vol.5, no.10, 392-408, 2021
UYSAL, HASAN T. And AYDEMİR, SİBEL. "Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi." The Journal of Social Science , vol.5, no.10, pp.392-408, 2021
UYSAL, H. T. And AYDEMİR, S. (2021) . "Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi." The Journal of Social Science , vol.5, no.10, pp.392-408.
@article{article, author={HASAN TEZCAN UYSAL And author={SİBEL AYDEMİR}, title={Rekabetçi Örgütlerde Müşteri Davranışı: Tükenmişlik Algısının Müşteri Sadakatine Etkisi}, journal={The Journal of Social Science}, year=2021, pages={392-408} }