S. K. KARCI And N. TURAN, "PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ," International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020) , vol.1, pp.486-492, 2020
KARCI, S. K. And TURAN, N. 2020. PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ. International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020) , 486-492.
KARCI, S. K., & TURAN, N., (2020). PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ . International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020) (pp.486-492).
KARCI, SAİT, And NEVİN TURAN. "PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ," International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020), 2020
KARCI, SAİT K. And TURAN, NEVİN. "PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ." International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020) , pp.486-492, 2020
KARCI, S. K. And TURAN, N. (2020) . "PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ." International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020) , pp.486-492.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SAİT KAAN KARCI And author={NEVİN TURAN}, title={PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL REKLAMLARIN YÜKSELİŞİ, OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2020)}, city={}, country={}, year={2020}, pages={486-492} }