B. Z. ERDOĞAN And T. TORUN, "Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.45-71, 2009
ERDOĞAN, B. Z. And TORUN, T. 2009. Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4 , 45-71.
ERDOĞAN, B. Z., & TORUN, T., (2009). Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 45-71.
ERDOĞAN, BAYRAM, And TOLGA TORUN. "Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 45-71, 2009
ERDOĞAN, BAYRAM Z. And TORUN, TOLGA. "Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.45-71, 2009
ERDOĞAN, B. Z. And TORUN, T. (2009) . "Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.45-71.
@article{article, author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN And author={TOLGA TORUN}, title={Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2009, pages={45-71} }