K. Sevim, "Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, pp.19-23, 2008
Sevim, K. 2008. Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4 , 19-23.
Sevim, K., (2008). Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, 19-23.
Sevim, KADİR. "Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, 19-23, 2008
Sevim, KADİR. "Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, pp.19-23, 2008
Sevim, K. (2008) . "Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.4, pp.19-23.
@article{article, author={KADİR SEVİM}, title={Alıcı Köprüsü Olarak Küratörlük Kuramsal Bir Çerçeve}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2008, pages={19-23} }