Atıf Formatları
Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. KAHRAMAN And O. T. ÇELİK, "Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View)," KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.26, no.3, pp.519-564, 2020

KAHRAMAN, Ü. And ÇELİK, O. T. 2020. Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View). KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.26, no.3 , 519-564.

KAHRAMAN, Ü., & ÇELİK, O. T., (2020). Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View). KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.26, no.3, 519-564.

KAHRAMAN, ÜMİT, And OSMAN TAYYAR ÇELİK. "Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View)," KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.26, no.3, 519-564, 2020

KAHRAMAN, ÜMİT And ÇELİK, OSMAN T. . "Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View)." KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.26, no.3, pp.519-564, 2020

KAHRAMAN, Ü. And ÇELİK, O. T. (2020) . "Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View)." KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.26, no.3, pp.519-564.

@article{article, author={ÜMİT KAHRAMAN And author={OSMAN TAYYAR ÇELİK}, title={Öğretmen Penceresinden Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü (The Status of Teaching Profession from Teachers’ Points of View)}, journal={KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE}, year=2020, pages={519-564} }