Atıf Formatları
TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Altınkaynak Et Al. , "TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ," The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, pp.45-60, 2018

Altınkaynak, F. Et Al. 2018. TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ. The Journal Of Business Science , vol.6, no.2 , 45-60.

Altınkaynak, F., Durmuşkaya, S., & Özcan, E., (2018). TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ. The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, 45-60.

Altınkaynak, Fırat, Sedat Durmuşkaya, And ENES ÖZCAN. "TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ," The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, 45-60, 2018

Altınkaynak, Fırat Et Al. "TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ." The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, pp.45-60, 2018

Altınkaynak, F. Durmuşkaya, S. And Özcan, E. (2018) . "TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ." The Journal Of Business Science , vol.6, no.2, pp.45-60.

@article{article, author={Fırat Altınkaynak Et Al. }, title={TURİZM ŞİRKETLERİNDE RAPORLANAN MARKA DEĞERİNİN ŞİRKETLERİN KARLILIĞINA VE SERMAYE YAPILARINA ETKİSİ}, journal={The Journal Of Business Science}, year=2018, pages={45-60} }