A. ARICI, "HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK," In Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN , Ankara: Detay Yayıncılık, 2020, pp.257-282.
ARICI, A. HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK. 2020. In Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN , Detay Yayıncılık, Ankara, 257-282.
ARICI, A., (2020). HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK. Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN (pp.257-282), Ankara: Detay Yayıncılık.
ARICI, ALİ. "HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK." In Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN , 257-282. Ankara: Detay Yayıncılık, 2020
ARICI, ALİ. "HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK." Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN , Detay Yayıncılık, 2020, pp.257-282.
ARICI, A. (2020) "HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK", Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ ARICI}, chaptertitle={HALKLA İLİŞKİLER VE MARKA İLETİŞİMİNDE SANAL GERÇEKLİK}, booktitle={ Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }