M. TOKAY ARGAN, "Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , no.18, pp.169-187, 2016
TOKAY ARGAN, M. 2016. Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , no.18 , 169-187.
TOKAY ARGAN, M., (2016). Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , no.18, 169-187.
TOKAY ARGAN, MEHPARE. "Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , no.18, 169-187, 2016
TOKAY ARGAN, MEHPARE T. . "Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , no.18, pp.169-187, 2016
TOKAY ARGAN, M. (2016) . "Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , no.18, pp.169-187.
@article{article, author={MEHPARE TOKAY ARGAN}, title={Sosyal Pazarlamada Kampanya Yönetimi Organ Bağışına Yönelik Kuramsal Bir Çerçeve}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={169-187} }