Atıf Formatları
Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. UYSAL And A. Selışık, "Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.9, no.1, pp.146-164, 2016

UYSAL, F. And Selışık, A. 2016. Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.9, no.1 , 146-164.

UYSAL, F., & Selışık, A., (2016). Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.9, no.1, 146-164.

UYSAL, FİGEN, And Aylin Selışık. "Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.9, no.1, 146-164, 2016

UYSAL, FİGEN And Selışık, Aylin. "Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.9, no.1, pp.146-164, 2016

UYSAL, F. And Selışık, A. (2016) . "Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.9, no.1, pp.146-164.

@article{article, author={FİGEN UYSAL And author={Aylin Selışık}, title={Lise Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi}, journal={Kuramsal Eğitimbilim Dergisi}, year=2016, pages={146-164} }