M. IŞIK And E. YILMAZ, "Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.11, no.2, pp.651-671, 2024
IŞIK, M. And YILMAZ, E. 2024. Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.11, no.2 , 651-671.
IŞIK, M., & YILMAZ, E., (2024). Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.11, no.2, 651-671.
IŞIK, METİN, And EBRU YILMAZ. "Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.11, no.2, 651-671, 2024
IŞIK, METİN And YILMAZ, EBRU. "Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.11, no.2, pp.651-671, 2024
IŞIK, M. And YILMAZ, E. (2024) . "Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.11, no.2, pp.651-671.
@article{article, author={METİN IŞIK And author={EBRU YILMAZ}, title={Kültürün Reklamlar Üzerindeki Etkileri Perspektifinden Renault “Hayat Kadar Beklenmedik” Örneğine Göstergebilimsel Bir Bakış}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2024, pages={651-671} }