T. TORUN, "TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ," Pearson Journal Of Social Sciences Humanities , vol.6, no.6, pp.240-251, 2020
TORUN, T. 2020. TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ. Pearson Journal Of Social Sciences Humanities , vol.6, no.6 , 240-251.
TORUN, T., (2020). TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ. Pearson Journal Of Social Sciences Humanities , vol.6, no.6, 240-251.
TORUN, TOLGA. "TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ," Pearson Journal Of Social Sciences Humanities , vol.6, no.6, 240-251, 2020
TORUN, TOLGA. "TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ." Pearson Journal Of Social Sciences Humanities , vol.6, no.6, pp.240-251, 2020
TORUN, T. (2020) . "TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ." Pearson Journal Of Social Sciences Humanities , vol.6, no.6, pp.240-251.
@article{article, author={TOLGA TORUN}, title={TÜKETİCİLERDE TAKLİT ÜRÜN SATINALMA İSTEĞİ DEMOGRAFİKFAKTÖRLERİN, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN VE TÜKETİCİETNOSENTRİZMİN ETKİSİ}, journal={Pearson Journal Of Social Sciences Humanities}, year=2020, pages={240-251} }