Atıf Formatları
Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. HALMATOV Et Al. , "Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi," The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ) , vol.2, no.1, pp.30-43, 2012

HALMATOV, M. Et Al. 2012. Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ) , vol.2, no.1 , 30-43.

HALMATOV, M., SARIÇAM, H., & HALMATOV, S., (2012). Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ) , vol.2, no.1, 30-43.

HALMATOV, MEDERA, HAKAN SARIÇAM, And SULTANBERK HALMATOV. "Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi," The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ) , vol.2, no.1, 30-43, 2012

HALMATOV, MEDERA Et Al. "Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi." The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ) , vol.2, no.1, pp.30-43, 2012

HALMATOV, M. SARIÇAM, H. And HALMATOV, S. (2012) . "Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi." The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ) , vol.2, no.1, pp.30-43.

@article{article, author={MEDERA HALMATOV Et Al. }, title={Okul Öncesi Eğitimdeki 6 Yaş Çocukların Çizdikleri Çevre Resimlerinin ve Çevre Kavramını Algılayışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi}, journal={The International Social Sciences Education Journal (ISSEJ)}, year=2012, pages={30-43} }