Atıf Formatları
6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. SUBAŞI, "6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS , vol.3, no.2, pp.167-182, 2019

SUBAŞI, Y. 2019. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS , vol.3, no.2 , 167-182.

SUBAŞI, Y., (2019). 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS , vol.3, no.2, 167-182.

SUBAŞI, YAKUP. "6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS , vol.3, no.2, 167-182, 2019

SUBAŞI, YAKUP. "6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS , vol.3, no.2, pp.167-182, 2019

SUBAŞI, Y. (2019) . "6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS , vol.3, no.2, pp.167-182.

@article{article, author={YAKUP SUBAŞI}, title={6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İçin Verilen Değerlerin Erich Fromm’un Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS}, year=2019, pages={167-182} }