A. ARICI, "5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , vol.1, Eskişehir, Turkey, 2015
ARICI, A. 2015. 5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası". 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , (Eskişehir, Turkey).
ARICI, A., (2015). 5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası" . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Turkey
ARICI, ALİ. "5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Turkey, 2015
ARICI, ALİ. "5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , Eskişehir, Turkey, 2015
ARICI, A. (2015) . "5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI}, title={5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası "Sahicilik Testi" ve "Duyu Temas Haritası"}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}}