Atıf Formatları
Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. FİDAN And E. C. SONGİL, "Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi," “Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı” , Çanakkale, Turkey, 2014

FİDAN, Z. And SONGİL, E. C. 2014. Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi. “Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı” , (Çanakkale, Turkey).

FİDAN, Z., & SONGİL, E. C., (2014). Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi . “Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı”, Çanakkale, Turkey

FİDAN, Zuhal, And ERSEN CEMAL SONGİL. "Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi," “Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı”, Çanakkale, Turkey, 2014

FİDAN, Zuhal And SONGİL, ERSEN C. . "Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi." “Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı” , Çanakkale, Turkey, 2014

FİDAN, Z. And SONGİL, E. C. (2014) . "Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi." “Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı” , Çanakkale, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Zuhal FİDAN And author={ERSEN CEMAL SONGİL}, title={Sosyal Medyada Viral Pazarlama ve Marka Konumlandırma İlişkisi}, congress name={“Uluslararası Yeni Medya – Yeni Yaklaşımlar Konferansı”}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2014}}