T. TORUN And F. EKİNCİ, "Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği," Sakarya İktisat Dergisi , vol.3, no.2, pp.18-39, 2014
TORUN, T. And EKİNCİ, F. 2014. Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği. Sakarya İktisat Dergisi , vol.3, no.2 , 18-39.
TORUN, T., & EKİNCİ, F., (2014). Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği. Sakarya İktisat Dergisi , vol.3, no.2, 18-39.
TORUN, TOLGA, And FİLİZ EKİNCİ. "Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği," Sakarya İktisat Dergisi , vol.3, no.2, 18-39, 2014
TORUN, TOLGA And EKİNCİ, FİLİZ. "Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği." Sakarya İktisat Dergisi , vol.3, no.2, pp.18-39, 2014
TORUN, T. And EKİNCİ, F. (2014) . "Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği." Sakarya İktisat Dergisi , vol.3, no.2, pp.18-39.
@article{article, author={TOLGA TORUN And author={FİLİZ EKİNCİ}, title={Sigara ve Benzer Nitelikli Alışkanlık Yaratan Ürünlerin Tüketiminin Azaltılmasına Yönelik Sosyal Pazarlama Uygulamalarında Vergilerin Etkinliği}, journal={Sakarya İktisat Dergisi}, year=2014, pages={18-39} }