T. TORUN, "İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI," The Sakarya Journal of Economics , vol.4, no.2, pp.1-19, 2015
TORUN, T. 2015. İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI. The Sakarya Journal of Economics , vol.4, no.2 , 1-19.
TORUN, T., (2015). İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI. The Sakarya Journal of Economics , vol.4, no.2, 1-19.
TORUN, TOLGA. "İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI," The Sakarya Journal of Economics , vol.4, no.2, 1-19, 2015
TORUN, TOLGA. "İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI." The Sakarya Journal of Economics , vol.4, no.2, pp.1-19, 2015
TORUN, T. (2015) . "İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI." The Sakarya Journal of Economics , vol.4, no.2, pp.1-19.
@article{article, author={TOLGA TORUN}, title={İKNA VE BELİRSİZLİĞİN REKLAM ALGISI ÜZERİNDE ETKİSİNİN VİRAL REKLAM VE TELEVİZYON REKLAMLARI KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI}, journal={The Sakarya Journal of Economics}, year=2015, pages={1-19} }