Atıf Formatları
Dijital İletişimi Anlamak-1
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. BULUŞ Et Al. , "Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi," In Dijital İletişimi Anlamak-1 , Konya: Palet, 2020, pp.129-142.

BULUŞ, B. Et Al. Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi. 2020. In Dijital İletişimi Anlamak-1 , Palet, Konya, 129-142.

BULUŞ, B., KORKMAZ, Ü., & IŞIK, M., (2020). Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi. Dijital İletişimi Anlamak-1 (pp.129-142), Konya: Palet.

BULUŞ, BERKAY, ÜMMÜGÜLSÜM BULUŞ, And METİN IŞIK. "Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi." In Dijital İletişimi Anlamak-1 , 129-142. Konya: Palet, 2020

BULUŞ, BERKAY Et Al. "Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi." Dijital İletişimi Anlamak-1 , Palet, 2020, pp.129-142.

BULUŞ, B. KORKMAZ, Ü. And IŞIK, M. (2020) "Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi", Dijital İletişimi Anlamak-1 . Konya: Palet.

@bookchapter{bookchapter, author ={BERKAY BULUŞ Et Al. }, chaptertitle={Dijital Medya Reklamcılığı ve Sosyal Paylaşım Ağlarının Reklam Yönetimi Mimarisi}, booktitle={ Dijital İletişimi Anlamak-1}, publisher={Palet}, city={Konya},year={2020} }