A. ARICI Et Al. , "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi," II. International Symposium On Social Sciences ASOS , 2017
ARICI, A. Et Al. 2017. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi. II. International Symposium On Social Sciences ASOS .
ARICI, A., ALKARA, İ., & YAYLA, T., (2017). İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi . II. International Symposium On Social Sciences ASOS
ARICI, ALİ, İBRAHİM ALKARA, And TUFAN YAYLA. "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi," II. International Symposium On Social Sciences ASOS, 2017
ARICI, ALİ Et Al. "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi." II. International Symposium On Social Sciences ASOS , 2017
ARICI, A. ALKARA, İ. And YAYLA, T. (2017) . "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi." II. International Symposium On Social Sciences ASOS .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI Et Al. }, title={İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi}, congress name={II. International Symposium On Social Sciences ASOS}, city={}, country={}, year={2017}}