Atıf Formatları
İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARICI Et Al. , "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi," II. International Symposium On Social Sciences ASOS , 2017

ARICI, A. Et Al. 2017. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi. II. International Symposium On Social Sciences ASOS .

ARICI, A., ALKARA, İ., & YAYLA, T., (2017). İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi . II. International Symposium On Social Sciences ASOS

ARICI, ALİ, İBRAHİM ALKARA, And TUFAN YAYLA. "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi," II. International Symposium On Social Sciences ASOS, 2017

ARICI, ALİ Et Al. "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi." II. International Symposium On Social Sciences ASOS , 2017

ARICI, A. ALKARA, İ. And YAYLA, T. (2017) . "İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi." II. International Symposium On Social Sciences ASOS .

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI Et Al. }, title={İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarına Yönelik Söylem Analizi}, congress name={II. International Symposium On Social Sciences ASOS}, city={}, country={}, year={2017}}