A. ARICI, "Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , vol.1, Eskişehir, Turkey, pp.269-277, 2015
ARICI, A. 2015. Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , (Eskişehir, Turkey), 269-277.
ARICI, A., (2015). Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı (pp.269-277). Eskişehir, Turkey
ARICI, ALİ. "Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı, Eskişehir, Turkey, 2015
ARICI, ALİ. "Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , Eskişehir, Turkey, pp.269-277, 2015
ARICI, A. (2015) . "Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı , Eskişehir, Turkey, pp.269-277.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ARICI}, title={Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi & 2. Uluslararası Social Business@Anadolu Konferansı}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={269-277} }